Известие

Collapse
No announcement yet.

Система Q4 при Алфа Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    На повечето коли е така, нищо ново...
    Ако беше така, то със сигурност в инструкцията за експлоатация на колата щеше да е отбелязано начина на смяна на спукана предна гума. Има такава инструкция но само при следната ситуация:

    Snow chains cannot be
    fitted to the spare wheel
    so, if a front (drive) tyre is
    punctured and chains must be fitted,
    the rear wheel should be fitted
    to the front of the vehicle (inflate
    the tyres to the specified
    pressure as soon as possible) and
    the spare tyre should be fitted to
    the rear. A snow chain can then be
    safely fitted to the front wheel.
    Ако някой има проблем с превода, то ще се постарая

    Не случайно патерицата на кросвагона е различна от на останалите модели. Сега някой ако искаш да сложи патерица от 1.6ТС на Корсвагон, то това е друга бира.
    Last edited by BO; d.m.y г., 15:22.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Вероятно си прав БО. Аз лично винаги съм избягвал варианта с патерица на задвижващия мост, което тук в този случай е малко относително. Също и факта че спирачните апарати на Кроса са големи и вероятно и патерицата е друга както казваш.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Здравйте.
        Не мога снимам резрвната ми гума, защото ми е студено.
        Но за тези които не са виждали ще я опиша - лята джанта с плоска гума като слик от Ф1. Горните 2 см от борда са твърди и след това борда става буквално сгънат на хармоника. И всичкото това, за да влезне в легена отзад и същевремено да не пречи на задния диф. Абе италиянска работа. За това не е нужен още един комплект болтове за нея, но без компресорче си загубен. Това за въртенето на резервната да е отзад определено е новост за мен. Благодаря на колегата за инфото. Почвам да се питам дали и тази гума старее като другите? Да не се окаже, че просто си возя безсмислено една 10 годишна гума в багажника?
        Поздрави.
        Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

        Comment


        • Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
          Не знам къде го прочетох, дали тук, или в руските сайтове, но джантата на патерицата била по-малка и не ставала отпред. Та ако спукаш предна гума, сваляш една задна, слагаш я отпред, а патерицата на нейно място - отзад
          Ами на моята 156-ца, 2.4 jtd, патерицата смени предна лява гума без проблем и ме закара до застрахователя, за да ме снима, че и обратно. За хората от София - от Бели брези до Военна рампа, или както там се води квартала на ДЗИ застрахователя и обратно. Не съм го мерил по километраж, но си е доста път ...
          145, 1.6 boxer
          156, 2.4 JTD - ex
          Giulietta, 2.0 JTDm

          Comment


          • Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
            Здравйте.
            Не мога снимам резрвната ми гума, защото ми е студено.
            Но за тези които не са виждали ще я опиша - лята джанта с плоска гума като слик от Ф1. Горните 2 см от борда са твърди и след това борда става буквално сгънат на хармоника. И всичкото това, за да влезне в легена отзад и същевремено да не пречи на задния диф. Абе италиянска работа. За това не е нужен още един комплект болтове за нея, но без компресорче си загубен. Това за въртенето на резервната да е отзад определено е новост за мен. Благодаря на колегата за инфото. Почвам да се питам дали и тази гума старее като другите? Да не се окаже, че просто си возя безсмислено една 10 годишна гума в багажника?
            Поздрави.
            Точно така съм и аз и затова подхванах тази тема - купих колата с чисто нова патерица хармоника. Въобще не знам дали е оригинална, или в автокъщата са ми сложили някаква патерица от само да не е празна дупката. Мисля си, че щом и твоята е такава, може и моята да се окаже истинска. Преди да я надуя беше като бандаж в/у джантата. Като я сложихме на компресора почна да се разгъва като хармоника и стана почти с нормален профил, обаче се наду леко изместена на една страна. Мушнах я надута в багажника, че по-добре държи стелката да не е празно под нея. Малко да се оправи времето и ще проверя дали мога да завра нормалната джанта с надута гума в дупката, Ако стане, това е най-добрия вариант.

            Comment



            • Съмнявам се да е кой знае колко по-различно при другите. Та,ей така джитках два дни докато свърши уЙкeнда. Единствено си возя едни по-къси болтове,че тези от OZ-ките не стават. Като молие е тази гума,рисува по асфалта и свири доста интересно

              ---------------------------------------------------
              Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
              Пай сее ...
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                Съмнявам се да е кой знае колко по-различно при другите.

                Здравейте.
                На crosswagon-a резервната гума няма нищо общо с показаната на снимката. Но според мен и обикновена патерица от 156 ще стане.
                Поздрави.
                Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
                  Здравейте.
                  На crosswagon-a резервната гума няма нищо общо с показаната на снимката. Но според мен и обикновена патерица от 156 ще стане.
                  Поздрави.

                  Може би няма да стане, заради големия спирачен апарат.
                  Но каквато и да е патерицата, нейната обиколка трябва да бъде колкото тази на стандартната гума.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • Здравейте.
                    Отзад спирачните апарати и дискове са си нормални.
                    Там би следвало да пасне патерица от всяка кола със същия централен отвор и 5х......, но само ако съвпада по диаметър с 225/55/17. Или останалите 3 гуми. То всичко е възможно за Бг технически гений, само да не се налага. Защото може после да се окаже, че след екперимент е било по-евтино с репатрак . Някои от новите автомобили нямат нищо за смяна на гума. Ако спада - спрей и до първия попътен сервиз. Ако е разкъсана гумата - репатрак. Но това е за нормални територии.
                    Поздрави.
                    Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
                      Здравейте.
                      На crosswagon-a резервната гума няма нищо общо с показаната на снимката. Но според мен и обикновена патерица от 156 ще стане.
                      Поздрави.
                      Няма как със стандартна патерица да стане на предно колело.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • Здравейте.
                        Никой не казва, че ще стане отпред. Така или иначе гумите трябва да се завъртят и патерицата да е на задния мост. Там апарати и дискове са стандартни.
                        Т.е. отзад може ли и обикновена патерица ако е съразмерна с другите гуми и захващане? И всичкото това обмисляне, защото вече почнах да се замислям дали оригиналната патерица на crosswagon-a има още живот в нея.
                        Поздрави.
                        Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
                          Здравейте.
                          Никой не казва, че ще стане отпред. Така или иначе гумите трябва да се завъртят и патерицата да е на задния мост. Там апарати и дискове са стандартни.
                          Т.е. отзад може ли и обикновена патерица ако е съразмерна с другите гуми и захващане? И всичкото това обмисляне, защото вече почнах да се замислям дали оригиналната патерица на crosswagon-a има още живот в нея.
                          Поздрави.
                          Ако диаметъра на гумата на патерицата е еднакъв с другите гуми на колата ,тогава ще стане .
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                          Comment


                          • Някой няма ли да я снима тази специална патерица на кросвагона да я видим не копетентните хора.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от lyubomir001 Покажи съобщение
                              Някой няма ли да я снима тази специална патерица на кросвагона да я видим не копетентните хора.
                              Ще ви пратя снимка, но по-нататък - сега ми е пълен багажника и в тоя сняг не мога да разтоваря за да стигна до нея

                              Comment


                              • Ето я
                                Attached Files
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X